



Du PontV svetovno znanem podjetju Du Pont so ugotovili,da vsak dolar investiran v preventivne wellness programe podjetju neposredno povrne 1,42 dolarja, kar izhaja iz manjših odsotnosti z dela, fluktuaciji zaposlenih in stroškov povezanih z zdravljenjem. Izostaniki iz dela so se v 41 hčerinksih podjetjih z 45.000 zaposlenimi znižali za 14%, v primerjavi z 19 hčerinskimi podjetji, kjer tega programa niso uvedli.
BellV podjetju Bell, največjem svetovnem izdelovalcu helikopterjev so v letu 2000 uvedli program Well@Bell in rezultati ki so jih dosegli v treh letih od uvedbe programa so navdušujoči.Od 5.700 zaposlenih jih je v programu sodelovalo 5.300. Rizična skupina zaposlenih zaradi nekativnega življenskega sloga se je zmanjšala s 83% na 30%, skupina zaposlenih z večjim tveganjem (visok krvni tlak, prekomerna telesna teža, kajenje, …) pa se je znižala z 62% na 22%.
Coca ColaV podjetju Coca Cola so objavili, da so v povprečju prihranili 500 USD na zaposlenega zardi uvedbe fitness programa, pri čemer je bilo v program vključenih 60% vseh zaposlenih. Coors Brewing CompanyZnano pivovarsko podjetje Coors Brewing Company je v svojem letnem poročilu zapisalo, da so z uvedbo korporacijskega wellness programa za vsak investiran USD neposredno prihranili 5,50 USD na zaposlenega, odsotnost z dela pa se je zmanjšala za 18%.
MotorolaV podjetju Motorola znaša ROI na zaposlenega $3.93 za vsak porabljeni dolar v okviru uvedbe korporacijskega wellness programa.
Johnson & Johnson'sV podjetju Johnson & Johnson's poročajo, da je prihranek zaradi uvedbe wellness programa znašal $224.66 na zaposlenega. |

