|
UvodProgram »High Ropes Course« (v nadaljevanju HRC), ki v razvitem svetu predstavlja eno od najpopularnejših oblik usposabljanja managerjev in ostalih zaposlenih, je zbirka vaj in aktivnosti, ki skupinam posameznikov omogočajo učenje s pomočjo vznemirljivih in enkratnih izkušenj. S pomočjo HRC programa se izboljša interakcija med posamezniki in s tem delovanje skupine kot celote. Vaje in aktivnosti v HRC programu vsebujejo različne ravni zaznanega tveganja, njihova zahtevnost pa se s trajanjem programa stopnjuje. Program temelji na principu izkustvenega in dejavnega učenja, kjer vsak posameznik in skupina rešujeta naloge na sebi najprimernejši način, po načelu samostojne izbire nivoja zahtevnosti (»Challenge by Choice«), kar vodi v postopno premagovanje psiholoških ovir in vzpostavitev ustrezne skupinske dinamike. Vse te aktivnosti spodbujajo razumno tveganje in opogumljajo posameznike ter skupine, da preverjajo meje svojih zmogljivosti.
Med najpogostejše teme v HRC programu sodijo:
|
Programe v osnovi lahko razdelimo na:
|
Zgodovina HRC usposabljanjaOglejte si zgodovino HRC usposabljanja tukaj »
Izkustveno učenjeIzkustveno (ali izkušenjsko) učenje je, preprosto povedano, dejavno učenje (»learning by doing«), dopolnjeno z refleksijo. Temelji na prepričanju, da do učenja pride, ko smo ljudje iz stanja udobja (homeostaze) postavljeni v stanje disonance, v katerem poskušamo z vrsto prilagoditev ponovno doseči stanje ravnotežja (ekvilibrija).
Več o izkustvenem učenju si lahko preberete tukaj »
Opis elementov HRC programaHRC program ima štiri sestavne dele:
Podrobnejša razlaga posameznih delov »
|
Uporaba HRC programa za razvijanje potenciala zaposlenihDanes, ko povsod po svetu strokovnjaki in praktiki ugotavljajo, da uspešnost organizacij v veliki meri sloni na sodelovanju zaposlenih in na teamskem delu, je dozorelo spoznanje o pomenu ustvarjalnega prispevka vsakega posameznika k doseganju ciljev organizacije. Ko danes govorimo o uspešnosti poslovanja, poudarjamo predvsem pomen organizacijske kulture, smisla dela, predanosti podjetju, dela z ljudmi, inovativnosti, kreativnosti, kadrovanja in izobraževanja, zaupanja med posamezniki v organizaciji in podobno. Način dela managerjev z ljudmi se povsem spreminja. Najboljši delodajalci si prizadevajo, da bi si zaslužili lojalnost svojih ljudi, zato resnično skrbijo za njihovo blaginjo ter jim ustvarjajo pogoje, v katerih lahko svoje znanje uporabijo.
Vodja teambuilding programov:Izr. prof. dr. Milan PAGON, univ. prof. pedag. in psih. Dr. Pagon je prvič doktoriral na Fakulteti za organizacijske vede v Kranju, drugič pa - kot Fulbrightov štipendist - na University of Arkansas v ZDA, s področja Management/Organizational Behavior. Je predavatelj na dodiplomskem in podiplomskem študiju na več fakultetah v Sloveniji in v ZDA.
Dolžina seminarjevGlede na naročnikovo željo programi trajajo od enega do treh dni.
Termini
Cena
LokacijaProgram, ki vsebuje iniciative in igre, ter nizke elemente je možno glede na naročnikovo željo izvesti na poljubni lokaciji, pa naj si bo to v naravi, predavalnici ali hotelu, kjerkoli v Sloveniji.
ReferenceIde Nyt Danska, IBM Izrael, IBM Slovenija, Olympus Slovenija, Petra Marketing, Acer Computers East Europe, McDonalds Slovenija, Scania, Ministrstvo za notranje zadeve, Avto Triglav, Nissan Adria, Summit Leasing, Socius, Tipro Keyboards, PCX, ReproMS, Repro, Elan, Avtotehna Biro, Ericsson, Mobitel, NLB, Marand, SRC.SI, ... |
Zakaj Teamwork & play?
VAŠ USPEH JE NAŠA MOTIVACIJA!INFORMACIJE IN REZERVACIJE:
|
VREME |